Om du behöver nå oss, är du välkommen att kontakta oss via e-post. Vi är dedikerade till att svara snabbt och effektivt för att säkerställa att du får den support och information du behöver.

FAQ

För att göra en beställning hos Printing i Skåne kan du besöka vår webbplats och bläddra bland våra utskriftstjänster. När du har valt den önskade produkten följer du de enkla stegen på vår användarvänliga sida för att anpassa och slutföra din beställning.

Printing i Skåne HB accepterar olika betalningsmetoder, inklusive större kreditkort (Visa, MasterCard, American Express), betalkort och säkra onlinebetalningsportaler. Vi erbjuder också traditionella betalningsalternativ för vissa beställningar.

Ja, dina online-transaktioner med Printing i Skåne HB är säkra. Vi använder krypterade anslutningar för att skydda dina personliga och finansiella uppgifter. Dessutom följer våra betalningsportaler branschstandarder för att säkerställa en trygg och smidig betalningsprocess.

När en beställning är bekräftad går den snabbt in i vår produktionsprocess. Det kan därför vara svårt att göra ändringar efter att den har skickats. Var vänlig och granska din beställning noggrant innan du bekräftar för att undvika eventuella felaktigheter.

Du kan enkelt följa statusen på din beställning genom att logga in på ditt Printing i Skåne-konto. Vi ger realtidsuppdateringar om produktions- och leveransframstegen. Dessutom får du e-postmeddelanden vid varje viktig fas i processen.

Printing i Skåne HB strävar efter att leverera dina beställningar snabbt. Leveranstidsramen kan variera beroende på produkten och anpassningen. Standardleveranstider kommuniceras under beställningsprocessen. Du kan också välja snabbare fraktalternativ för snabbare leverans.

Ja, Printing i Skåne HB erbjuder internationell frakt för de flesta av våra produkter. Fraktkostnaderna och leveranstiderna kan variera beroende på destinationen. Under utcheckningsprocessen kan du välja ditt land för exakt fraktinformation.

I händelse av att du får en skadad eller felaktig artikel, kontakta omedelbart vårt kundsupportteam. Vi kommer att arbeta snabbt för att lösa problemet och ordna med en ersättning eller återbetalning vid behov.

När en beställning är bekräftad kan avbokningar vara svåra på grund av vårt snabba bearbetningssystem. Kontakta vår kundsupport så snart som möjligt om du önskar avbryta en beställning, och vi kommer att göra vårt bästa för att hjälpa dig.

Vårt dedikerade kundsupportteam är tillgängligt för att assistera dig. Du kan nå oss via ”Kontakta oss”-sidan på vår webbplats, via e-post på info@printingskane.com eller per telefon på 044-544 00.

Det här ingår i ditt studenskylt paket

Printing Skane Logo Img20

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen på vår webbplats